11.12.11

Helt okej dag. Fint väder har det varit, var ute på en joggingtur på förmiddan. Tänkte springa i Rudskogen som vanligt men efter 2 minuter gav jag upp. Var för isigt på stigen - typ livsfarligt!

Så istället blev det en improviserad asfaltsrunda. Utforskade lite nya områden. Hamnade i Södra Kroppskärr där jag sprang en bit längst Kroppskärrsjön, som var väldigt fin. Stötte på startskylten på Klarälvsbanan och följde den ett tag på hemvägen. Trevligt!

Matlagning, städning och lite plugg har det också blivit. Funderat lite över upplägget nästa vecka. Föreläsning i morgon, men sen egen studietid fram till torsdag då det är hemtenta. Vet inte om jag ska vara orolig för den, man har ingen aning om hur den är upplagd, men vad jag vet än så länge kommer man sitta med den ända från 8  till 17. Det verkar ju mindre roligt. Men men, är väl ingen idé att oroa sig! Vi får hoppas det går vägen helt enkelt!

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0