Bättre sent än aldrig?!

Fick en liten kul grej med posten idag. En grattishälsning från Börje och Marianne, från Mexico! Kan bara undra när det skickades egentligen? Men bättre sent än aldrig, så tack så mycket! :)

Nedräkningen för hemresan mot Sandhult har börjat. Är inte långt kvar nu! På torsdag eftermiddag lämnar jag Karlstad bakom mig och om inte SJ ska krångla ( nu är det ju inte snöoväder, men man vet ju aldrig..) så är jag i Borås på kvällen. Ska bli roligt, LÄNGTAR!!!

Före det ska jag dock jobba på så mycket jag orkar med plugget och fixa och dona med packning, tvätt och sånt. Direkt efter den mördande hemtentan i torsdags så var det bara att dra i gång igen. Man var väl inte sååå pepp på fredagen när vi fick instruktioner om att vi ska göra ett projektarbete på sisådär 10-12 sidor under julen. Tema: strategier för en minskad klimatpåverkan.

Men den dåliga motivationen fick helt enkelt läggas åt sidan, det var bara att sätta igång. Nu har jag i alla fall hittat en del info och har börjat skriva lite, så det känns helt okej ändå. Försöker tänka att ju mer jag gör nu desto mindre behöver jag göra sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0