Brrr..

Hey! Idag kan jag nog säga att det varit första riktigt kalla dagen. Lite snö på marken, tunnt lager med is på Sundstasjön, rökångor ur munnen när man andas. Men ändå väldigt fin dag med solsken!

Har trots kylan avverkat ett gångpass på dryga timmen - va lite stelt och gick väl kanske inte helbra, men pigg och glad efteråt är man!

Plugg hemma har det också blivit, kommer vara det nu framöver till hemtentan om en vecka. ( förutom en föreläsning på måndag ). Håller just nu på och plöja igenom miljöekonomiboken. Ibland är den jobbig med en massa diagram som man inte förstår, men för det mesta så är det lärorikt. Känner igen en del från miljökunskapen med Bengan, samhällskunskapen med Anna och även lite från matten med Mats! Det är alltså en del som fastnat i skallen som tur är! ;)

Om ni undrar varför jag helt plötsligt börjat blogga så ofta så är det för att jag haft ytterst god planering, ligger bra till med studierna så då finns det lite tid över till annat!



Bild tagen från mitt fönster i dagens solsken. Snön syns knappt på bilden men det finns litegrann.


Kommentarer
Postat av: joss

Du, det där med bra planering känner jag igen! Hehe. Känner även igen det där att när man har plöjt igenom planeringen så bara fortsätter man ändå.. inte okej! Jag har läst igenom alla böcker, och sammanfattat (tror jag) viktiga begrepp från alla snart (förutom den gröna, den är nog inte lika viktig..), och svarat på, eller i alla fall hittat svar på alla frågor hon la upp, och ändå kliar det i fingrarna och tänker på hur man kan fortsätta för att bli ÄNNU BÄTTRE.. haha.. men det blir fasen helg efter sista begreppspasset nu ;) Ta helg du med snart! Det är man faktiskt värd om man har god planering :D

2011-12-09 @ 10:07:25
URL: http://jossiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0