Julgåvan

Ciao!

Idag har jag pluggat nästan hela dagen, sådär roligt. Men jag tar välbehövliga pauser också såklart. På förmiddan tog jag en promenad till Blomsterlandet, och det var kul! Var jättestort där inne och fullt med massa underbara blommor och dofter. Fick en stark lust att köpa alla deras julgrupper - de var så fina!
Köpte en liten blomma till min granne Anna-Lisa som tack för all hjälp jag fått sen jag kom hit. Det tyckte jag hon var värd! Hittade en julstjärna för endast en tjugolapp, det dög alldeles utmärkt för ändamålet. Anna-Lisa blev glad och jag fick komma in ett par minuter och kolla på hennes typ 100 tomtar. Hon är en riktig samlare -på allt verkar det som! :)



Tänkte häromdagen på Bäckäng vs Teknis och så får jag höra att det blev inställt i år! Man fick tydligen inte tåga med skolan till Boråshallen - vad är det för dumheter! Det klart man ska, det gjorde ju vi på "min tid" och det var riktigt nice. Det ska va lite pompa och ståt, och trafiken kan väl ta en annan väg eller nåt. Fast det är tråkigt med folk som förstör; kastar ägg och liknande. Säkert var sånt inblandat. Tråkigt var det i alla fall tyckte jag!

Nu blir det julkalender och sen är det snart läggdax, imorn kl.7 ska jag tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0