Mycket gång på gång...

Go kväll.
Tänka skriva ett litet inlägg till er alla gångare där ute. Hoppas nån läser! :)

Det är mycket som händer på gångfronten har jag fått veta. Brorsan har tydligen varit på träningshelg i Eskilstuna nu i helgen, hoppas han haft det kul och tränat på bra!

Gång"kollegan" Anders slog nyligen juniorrekord på 5000 m , helsjukt, jag tror inte jag ens springer så fort ( 21.30) och är nu i Portugal på träningsläger. Läser intresserat hans lilla följetång på svängenhemsidan, och säger bara -oboy! 133 km var han uppe i den senaste veckan , inte illa! Tänk om man hade haft den motivationen, själv är jag för tillfället nöjd om det blir ett par km i veckan...

Såg också att min blogg var länkad från hemsidan, tummen upp för den Börje! Kul att det verkar finnas visst intresse för den :)


Det börjar visst bli sent så det får skrivas mera nån annan dag. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag läser din blogg med intresse också!

2012-01-07 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0