( 6x3)+1. 10+9. 38/2.

NU är jag 19 år fyllda! Wow, vilken dramatisk skillnad det är alltså! :P

Dagen har varit riktigt bra , så bra den kan vara utan alla er nära och kära där hemma!

På förmiddagen var jag i skolan på föreläsning 10.15-12.00, och sen fick jag för ovanlighetens skull sällskap till lunchen, vilket var trevligt. Unnade mig skolans restaurang-mat idag, valde en god veggo-rätt.

Eftermiddagen var pluggfri såklart, nån motta får det allt vara när man fyller år!  Hade "bjudit in" en kamrat som kom till min lägenhet och fikade. Vi gjorde en enormt god fruktsallad, som vi avnjöt tillsammans med utsökt nougatglass :) mumsmums!

Tack till alla er som grattat mig med telefonsamtal,sms,brev och på facebook! You made my day! Har fått höra om farmors coola resa till Polen, mormors små äventyr i Berghem med omnejd samt fått diverse roliga tidningsutklipp och skraplotter! Tyvärr vann jag inget på dem :(

Sämsta gratulationen var nyheten från hyresrättsföreningen om att min hyra kommer höjas med 7 % nästa år. Blä för det.

Men nu ska jag titta på sparade avsnitt från måndagens 2½ men och söndagens Gustavsson 3 tr!

Tänker på er där hemma också!

Kommentarer
Postat av: Rasmus Sandmer

Grattis så mycket önskar Rasmus(lillponken)

2011-11-18 @ 18:53:54
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0