äntligen projektarbetsinläming

Har just lämnat in vårt projektarbete nu , kl 11.34.  Deadline var 12.00. Är nog första gången jag har varit så sent ute med en inlämning. Men det är ju helt OK trots allt! :)

Har knepat och knopat hela förmiddagen med arbetet. Jag fick ansvaret för att sammanställa allt och skicka in. Är så himla trött fast det är mitt på ljusa dan. Men jag är ändå jättenöjd med vårt arbete, det blev bra till slut. Fast det har vart mycket jobb, och jag och en annan kille i gruppen har fått göra betydligt mer än de andra. Men samtidigt ska man inte klandra männsikor, de gjorde så gott de kunde utifrån deras förutsättningar. Vad jag har förstått så hade de inte gjort något sånt här stort liknade arbete innan.

Så nu känns det rätt bra trots allt! :) En viss börda har lyfts från mina axlar. Nu gäller det bara att ladda batterierna och kunna stå emot kritik och försvara arbetet på torsdag. Samt sätta sig in i nån annan grupps arbete och komma på smarta opponeringsfrågor, ingen aning hur det kommer gå men, jaja, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ! Du kämpar på syrran:) Har du sett några avsnitt från 2 and half men? Jag tycker att de nya är ganska bra faktiskt!

2011-11-01 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0