Frågestund

Tänkte svara på lite frågor jag fått.

Nej, frisören som klippte mig i förra veckan var inte alls dyr! :) jag hade researchat lite och denna var den billigaste jag hitta :p 230 kr fick jag ge. Helt Ok, men hemma i Sandhult är man ju bortskämd med endast 180 kr.
Va lite orolig för att det inte skulle bli bra faktiskt då hela stället verkade lite mysko. Det var liksom lite budgetfeeling över det, på bänken låg helt vanliga plastkammar och borstar och hårspray man kan köpa på ica typ. Och frisören var en stor utländsk man med ölmage och långt hår uppsatt i hästsvans. Den stilen gillar jag inte! Men men, det blev ju bra till slut!

En annan fråga var om jag sett på nåt avsnitt av nya 2½ men. Jajemän, har sett de 2 sista avsnitten. Kunde tyvärr inte se de två första, det krävdes betaltjänst för. Men jag har kunnat se några scener från premiäravsnittet på youtube. Och jag håller med, jag tycker också det är bra :) Skojjit. Särskilt i slutet på senaste avsnittet då Alan åt nån godis eller nåt och satte i halsen och nästan dog på kuppen :P

Kommentera gärna mera, det är bara roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0