Inte bästa dagen direkt..

Hoppas ni alla haft en bättre dag än mig idag!

Den började faktiskt skitbra ( oroväckande bra? ) med jättesoligt väder. Kunde inte motstå frestelsen att cykla till skolan denna underbara morgon!

Men sen hände det ena efter det andra. Någon gång under skoldagen ( har ännu inte kommit underfund med när ) tappade jag bort min grå regnjacka. Hade helt plötsligt inte med den när jag gick från biblioteket. Kollade snabbt toaletterna jag visste jag vart på. Ingenting. Kanske jag glömt den i klassrummet? Genast började mina tankar skena i väg; tänk om den inte är där - var är den då - åh nej mitt gymkort är i jackfickan - då kan jag inte träna idag o.s.v. Men som tur var fanns den i receptionen. Tur.

Hemma i lägenheten upptäckte jag att kylskåpets termometer visade 10 grader. Inte okej. Hittade en gurka som blivit slemmig och konstig. När jag skulle ta bort plasten råkade jag skära mig i handen. Blev ett mycket litet sår men sved nåt förbaskat.

I affären ville jag ha basilika i refillpåse så jag skulle kunna fylla på min glasburk. Men icke fanns det, fick köpa en helt onödig ny glasburk. 

När jag läser på vår studieplattform ser jag att studieanvisningarna om miljörätt har ändras så jag helt plötsligt måste läsa massa mer kapitel än vad jag tidigare trott och som också varit angivet. Typiskt.

Det är tur såna här dagar inte kommer alltför ofta! Hoppas på bättring i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag känner igen sådana dagar. Har en sådan idag. Usch för det. Börjar en gruppdiskussion snart. Får väl se hur det går. Eller om det ens står upp....

2011-11-29 @ 12:31:55
URL: http://elinis.webblogg.se/
Postat av: Mamsen

Jo, det enda som är bra med såna dagar är att de tar slut! Och det är nästan aldrig så att 2 såna dagar kommer efter varandra!!Tur med jackan!

Kram!

2011-12-01 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0