NÖJD och GLAD

Nu är min första kurs på universitetet över! Jag klarade av min livs första opponering över förväntan, och cyklade hem i något sorts lyckorus. Kom och tänka på den gamla Anders Lundin-dängan " Jag är så nöjd, nöjd nöjd, jag är glad för jag är nöjd..." och det passa min sinnestämning alldeles utmärkt så jag tralla på den hela vägen hem.

Väl hemma fikade jag och donade lite med smått och gott. Funderade på om jag skulle ta en promenad. Som tur var gjorde jag inte det. Kl. 16.00 ringde det på dörrn. 1 gång. 2 gånger. Tänkte att det antingen var en försäljare eller min lite skumme granne som Anna-Lisa sagt kan ringa på och störa ibland. Så jag öppna inte. Då ringer telefonen, det är en gubbe från Elon som säger att han har ett frysskåp som ska levereras till mig och att han står utanför dörren och undrar varför jag inte öppnar.

Så det blev lite pinsamt. Men jag släppte in honom och förstod att mamma och pappa måste stå bakom hela grejen. De kommer ju i morgon och de var noga med att säga att jag måste va i lägenheten vid fyra för då skulle det bli nån överraskning. Verkade alltså som att överraskningen kom en dag för tidigt . Men men, ingen skada skedd!


Här får frysskåpet sin plats! Härligt att ha en riktig frys, kommer underlätta nåt enormt! Tack så hemst mycket mamma och pappa!

På kvällen laga jag pannkakor. Så här såg det ut:


Nu blir det en tur till duschen och sen krypa i sängs och drömma sig bort i Harry Potters magiska värld. Och i morgon kommer familjen! :) dock ej käre sigge :(   


Kommentarer
Postat av: elina

Åh så mysigt :) hälsa familjen!

2011-11-04 @ 18:49:04
URL: http://elinis.webblogg.se/
Postat av: mormor

2011-11-06 @ 20:08:56
Postat av: Anonym

skönt med ett frys

2011-11-06 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0