Nya tag

Idag började jag alltså den nya kursen. Var i skolan lite på förmiddagen för upprop, lite kursinfo och fotografering! Inte ens på universitetet slapp man alltså denna eländiga korttagning med egengjord namnskylt...

Det var några nya ansikten idag, man tänker inte på att det bara är min klass som kan läsa denna kurs , utan även andra. Var kanske 6-7 som var nya, får se om man kan prata lite med dem om vilket program de går på? Det kan ju är ju va lite roligt.

Annars så fick jag klart för mig att denna kurs kommer va ganska annorlunda jämfört med den förra. Mycket mer olika grejer ( 4 moment- miljöpolitik, miljörätt, miljöekonomi och miljökommunikation) som kommer vara intensiva  och flera olika föreläsare. Det kan säkert bli kul men också tufft, kursledaren Linda sa att miljörätten är ett tungt ämne och dessutom ska vi göra hemtenta, projektarbete och ett annat skrivarbete.

Men det ska nog lösa sig det med, det är bara planering som gäller, planering är ju A och O sägs det ju!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Miljörätten är för mig ungefär lika kul som min kommande kurs, rättskunskap:(. Men du klarar det säkert galant ändå!:)

2011-11-08 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0