Actually a quite boring weekend

Denna helg har varit rätt så tråkig. Har ej haft något roligt på agendan. Så det har blivit "det vanliga" ;  Tvättat, handlat, lagat mat, tränat, pluggat. Och dessutom strykt tröjor i nästan 1½ timme. Det som gjorde strykningen uthärdlig var lite musik från en urgammal skiva ( Rix fm festival 2006 ). I brist på annat stod jag alltså där och sjöng med i Linda Bengtzings "Jag ljuger så bra" och Amy Diamonds " Don´t cry your heart out". Vilket liv man har alltså.

Så jag har egentligen inget roligt att skriva om här heller. Fast jag kan ju alltid gratta pappa på Fars dag! Hoppas att han har haft det bra, han hade i alla fall fått mitt kort som jag skickat. :)

I morn börjar ännu en ny vecka här i Karlstad, vi får se vad den har att erbjuda!

Kram till er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0