Självömkan med rockig touch

Näsan rinner, nyser all the time, kliar i halsen (rethosta) lite ont i huvudet och himla trött. Så är min dag idag.

Jag va lite sjuk i går med, men det gick i vågor. Ibland kände jag mig hyfsad pigg ungefär som vanligt, men ibland va jag trött och hängig. Orkade i alla fall med att eliminera min stora tvätthög på förmiddan så att jag nu har härliga torra och rena handdukar m.m. Sen sov jag lite. På kvällen kände jag mig hyfsat okej så jag gick på "Tackfest Mink".

Mink är ju som sagt miljövetarnas förening på skolan och de var de som höll i nollningen. Denna fest var till för att avtacka dem och det var vi nollor ( numera 1:or) som skulle arrangera. Vi hade bestämt tema ROCK och tillsammans gjort upp lekar och planerat mat. Jag hade en lek jag skulle hålla i, och det klart att alla nollor skulle va med. Så det var egentligen ingen snack om att jag inte skulle gå, men ändå visste jag nog innerst inne att jag kanske borde stanna hemma och gå och lägga mig tidigt och sånt. Men men, jag pallra mig alltså dit, till en lokal på Kronoparken.
Det var rätt roligt till en början, många såg riktigt rockiga ut och vi pyntade den icke allt för fräscha lokalen till ett riktigt festligt place.

Senare var det dock inte så roligt länge. Musiken blev högre, och jag blev tröttare. Trodde nästan jag hade feber. Så till sist åkte jag hem med bussen och undra varför i hela världen jag åkte dit för.

Hursomhelst här kommer lite bilder:


Svart outfit och rockiga associarer letades fram    

Elgitarren och den grymt lilla rockiga förstärkaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0