Hard work

Håller på för fullt med projektarbetet. A lot of things to do.

Önskar att dygnet kunde ha lite fler timmar. Den räcker inte till när man ska läsa och skriva en massa intelligenta saker hela dagarna och dessutom laga mat, diska och allt annat. Min hjärna är full av vetenskapliga engelska texter om lax. Vi har delat in lite arbetsuppgifter i gruppen, och jag ska fokusera på laxodlingarnas ekologiska effekter. Intressant va? Vad sägs då om detta?

"A global assessment of salmon aquaculture impact on wild salmonids"  Eller "Salmon aquaculture and coastal ecosystem health in Chile: Analysis of regulations, environmental impacts and bioremediation"

Jaja, det känns i alla fall någorlunda bra nu jämfört med i början av veckan då allt det här verkade helt omöjlgt. Det är fortfarande tufft, vi ska skriva minst 5 sidor var och tiden är knapp. Så det blir en hel del pluggande denna helgen, tyvärr. Men förhoppningsvis ligger jag ganska bra till då så jag inte behöver jobba ihjäl mig nästa vecka.


En mycket snygg bild på mig i arbetartagen. NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0