Hetaste studentmat-tipset

VA INTE KRÄSEN! Det är vad som gäller serru... Alldeles för en stund sedan käka jag upp alla mina läckra rester jag kunde hitta i kylskåpet. Här kommer en detaljerad redogörelse för de som är mycket intresserade av mina matvanor.. :P

Portion 1: Bulgur, fusk-fisksås, lite fiskbitar från helgen.

Portion 2: Bulgur, resten av fisksåsen, bacon.

Portion 3/ efterrätt :P  köttfärs och gurk-,tomat-paprikabitar i  mexpitabröd.

Havredryck till maten

Mycket läckert!

För övrigt idag så har jag överlevt ännu ett litteraturseminarium ( bara 2 kvar nu :) ) , gick dock inte så himla bra. Vi hade inte fått några frågor eller nåt att fundera/ förbereda oss på , och jag är inte så bra på att spontansnacka. Dessutom var texterna vi hade ganska flummiga, med en hel del filosofibabbel. Fast de var ändå ganska intressanta. De va skriva av typ ekofeminister och de kom med flera olika infallsvinklar och perspektiv på saker som var tänkvärda.

Annars så är det väl tentan på fredag som nu är prio 1. Men det är väl lugnt, har ju bara en bok á 383 sidor, 15 föreläsnings-powerpointer och säkert 30 sidor anteckningar att plugga på!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: ingela mamsen

Hej tjejen, du är verkligen inte kräsen och det är ju bra, då klarar man sej alltid. Intar nu ryggläge för att se när vi förlorar mot Holland i fotboll.

Lycka till på fredag! Kram Mamsen

2011-10-11 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0