Mera inredning :)

Go kväll.

Efter dagens sväng i stan kom jag hem med ett sprillans nytt halvårsbusskort, ännu en lånad HP-bok, en söt plansch samt en dyr fast förhoppningsvis bra bordstablett. Det är grejer det! Fixade och donade lite med planschen och till sist fann den sin plats ovanför mat/skrivbordet. Blev awesome!

Funderar på att åka ner nån annan gång och köpa en till plansch. Va på Gallerix och det fanns en del att välja mellan. Inte så fasligt dyra, den som jag köpte i dag kosta 39 kr. Men det piggar verkligen upp att ha nånting på väggarna, alla mina är ju helvita och tråkiga.

Detta var dagens roliga. Jag kom ju inte undan dagens projektarbetande för det. Men men, jag fick en del gjort i alla fall. Var till och med lite roligt och intressant emmellanåt. Innan man återigen trasslade in sig i dessa forskarbegrepp, källhänvisningar och annat kul.

För alla nyfikna så kommer lite bilder från dagen:


Planschen. Var ju bara så söt!!!



Uppfräschningen av min plugg och käkhörna. Vad tycks? Det vänstra bordsbenet som för närvarande är grönt ska bli svart, så att det matchar snyggt.

Hoppas alla mår bra därute, och ha en fortsatt trevlig afton! Själv ska jag laga mat och sen kolla "Skavlan" och "Helt magiskt" och äta kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0