Skaparverkstad :D

Tjenare!

Denna helg har jag bl.a. vart en sväng i stan och handlat lite smått och gott, samt avverkat några "stolpar" på vägen . :P  Jag köpte en liten burk svart hobbyfärg för att jag fått en idé om att måla lite grann. Så det gjorde jag! Kolla in detta: :)



Anslagstavlan fick en ny fräsch svart inramning. Passar utomodentligt bra på väggen nära gardinen.
Sen börja jag med bordet! Är inte färdig än, får ta det lite i etapper, men grönt ska bli svart! Skojit, fast man får lite ont i kroppen när man ligger/sitter i konstiga målarställningar...



För övrigt så tänkte jag ju ha en chill-dag i lördags för att ta igen mig lite efter tentan. Fast jag är inte så duktig på att göra ingenting och vips så var jag i färd med storstädning, matlagning och allt det där igen! Nåväl, kanske kan chilla nån annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0