Trötter

Är redan trött fast klockan bara är halv nio. Får väl gå och lägga mig tidigt för jag vill sååå läsa ut min Harry Potter-bok! ( Flammande bägaren)

Anledningen till att jag är trött är säkert för att det blir så mycket data-sittande, och det lär inte bli bättre framöver. Har nämligen rivstartat direkt efter tentan med projektarbete som ska va klart på typ 2 veckor! Fattar inte hur detta skall gå till. Min grupp, jag och tre killar, ska i alla fall jobba med fiskodling. Började igår med att söka info och det finns så himla mycket om allting. Men det är himla jobbigt för nu är allt så seriöst, faktan ska komma från riktiga forskningsvetenskapliga artiklar som är publicerade i hyperavancerade tidskrifter. Man trasslar in sig i skolans databassystem och får fram mängder av artiklar som man försöker läsa och förstå nånting av, men alla är på engelska och på massa sidor och man vet inte vad det är de kommit fram till egentligen. Men jag får väl försöka hitta nåt vettigt nånstans.

En annan grej är att jag inte tränat på riktigt på länge vilket också gör att jag känner mig så seg. Först blev jag ju sjuk efter jag varit hemma i Borås. Efter ett par dagar av snorande och hostande blev jag bra igen. Trodde jag. Tränade lite smått, var OK dan efter. Men sen börja jag få ont i halsen om mornarna så jag inte våga träna nånting. Men jag hade bara halsont på morgonen, och sen kände jag absolut ingenting på dagen. Är fortfarande så. Vet inte hur jag ska göra, för när jag träna lite en dag så blev jag sämre i halsen morgonen efter. Så himla enerverande är det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0