well well..

Blä. Humöret går upp och ner just nu, p.g.a. det här projektarbetet. Ena stunden känns det ganska bra;  det är rätt intressant, jag har information, har skrivit en del, kan nog få ihop det, gruppen är okej. Men nån timme senare har motivationen rymt och jag tänker; orkar inte, förstår inte, vet inte vad jag ska ta med, gör de andra nånting osv osv.

Igår va jag i alla fall och klippte mig, något som verkligen behövdes. Har säkert tjôtat om det i 2 månader. Här ser ni resultatet: ( som vanligt blir man ju aldrig bra på bild men ni kan väl bara observera längden på håret )


Känns gött med lite lagom långt hår igen. Det va så himla slitet, hade nog inte klippt det sen studenten (?!). Blev helt OK ändå.

Nu taggar vi för morgondagen med ännu mer projektarbetsplugg, samt träff med gruppen i bibblan kl.13.00. Yey!

Kommentarer
Postat av: Elina

I like your hair, dyr frisör? :)



Keep on med ditt arbete, snart är det över :)

2011-10-27 @ 20:41:54
URL: http://elinis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0