Ibland får man faktiskt lov att skryta lite

Vet ni vad? JAG FICK VG PÅ TENTAN! Sjukt nöjd! Det trodde jag inte! Jag visste att jag skulle bli godkänd, och det är ju det absolut viktigaste, men jag hade ju ingen aning om hur de bedömer. Så jag blev glad!

Både facit och "betygsfördelning" för tentan har lagts ut på its learning ( skolplattform) och där kunde man se att 6 st fick VG, 16 st fick G, och 11 st fick U (underkänt). Alltså blev en tredjedel inte godkända -låter inte det mycket? Synd om dem som kommer få göra omtenta i december eller vad det var. Det ska jag nog ha som främsta mål, att inte få IG på nån tenta så man kommer efter, det måste väl va sjukt jobbigt?

Sjukt jobbigt är också det här himla projektarbetet ibland. Har vart på skolan både igår och idag och träffat gruppen, men vi får inte så mycket gjort tillsammans typ. Dessutom va en inte där för han jobba, och den andra dök heller inte upp i lördags. Sånt är något frustrerande. Längtar så tills detta är över, på tisdag ska det lämnas in och på torsdag ska vi opponera. SEN kan jag slappna av. Då kommer också mamsen, pappsen och lillponken ( hehe) på besök ! :)

För övrigt kan nämnas att jag har sjukt ont i kroppen sedan provträning på gym i fredags, att jag måste stryka mina skrynkliga nytvättade tröjor och att jag nu ska kolla på Gustavsson 3 tr.
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Din bror

Coolt! Bra jobbat syrran:)

2011-11-01 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0