Hem ljuva hem

ÄNTLIGEN är man  hemma i Sandhult!  Kom till slut fram till Borås vid åtta på kvällen igår. Tåget va försenat en halvtimma redan från Karlstad, och strax därefter var vi 45 min efter schemat, så det såg inte ljust ut. Men på något makalöst sätt så lyckades Göteborgståget som jag åkte med till Herrljunga köra i kapp, så att jag kom i tid!

Det kändes konstigt att kliva över tröskeln på Björkvägen 6, det är ju inte här jag bor nu. Vet inte riktigt vad som numera är mitt hem, här eller i Karlstad? Hursomhelst var det roligt att se familjen igen och det blev lite kramar, fast lillen ( Rasmus) va visst förkyld så vi skippa hans. Gött var det också att det fanns mat när man kom, man behövde inte diska efteråt utan bara sätta in i maskinen, och sen kolla på TV- resten av Idol. Nice!

Just nu är det bara jag hemma, det är ju fredag och alla vanliga människor är på jobb och skola. Så vad ska man hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0