Jahopp...

Nu är helgen över, och nu börjar föreläsningarna och plugget igen. Har 3 föreläsningar denna vecka, må ons och fredag, och däremellan får jag väl kämpa på med min tjocka Diamond-bok i bibblan. Tyst hav, som är den första bok vi ska ha seminarium om ( 27/7) har jag läst ut, så jag ligger nog hyfsat till. Men det är svårt att veta liksom, hur mycket man ska göra och vad.

Har ordnat en del i helgen, det är alltid gött. Äntligen är tvätten ren igen, och jag har t.o.m. strykit en del med mitt nyinköpta strykjärn + bräda. Var inte så himla grym på det, tyckte inte det blev så väldans mycket bättre? Och så tog det en hiiimla tid. Tränat har jag gjort också, och fixat tågbiljetter! För nu är det bestämt, jag åker hem på "semester" till Sandhult om två veckor. Det blir roligt!

Skojjit är att jag kommit på att jag ju kan se tv på datorn! Kollade på fredagens Skavlan i lördags med SVT Play, och även ett avsnitt från IDOL på tv4. Jag hade för mig att man inte kunde se sånt hur som helst, att man måste betala för det. Och visst, några program behövde man "premium" för, men det är ett antal dagar som det är fritt att kolla. Så nu kan jag "ta igen" lite av vad man missat på tv-och nöjesfronten! :P

Här ser ni en bild på mitt läckra stryk-set!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hejsan!

Snyggt stryk-set så snyggt har inte jag!



Ska kolla om detta funkar att kommentera här.

Jag tycker att bloggen är jättekul att läsa och framför allt att se alla fina bilder du lägger ut.

Då är det nästan som att man är i Karlstad själv.

Bra det där med att titta på tv i datan, då kan du ju se en del program i alla fall, lite kul!

Hoppas att din vecka blir bra och inte så kall, innan du kan komma hem och hämta mer kläder!

Puss och kram !

2011-09-18 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0