Puh! Det gäller att va effektiv...

Denna helgen har jag vart så förbannat duktig. Så jag måste skryta lite. Äntligen har jag städat hela rummet i alla skrymslen och vrår, skrubbat badrummet och lagat en himla massa mat. Det va extrapris på nötfärs i affärn så då får man väl passa på, och därför köpte jag 1000g färs som jag stekte och stekte i en halv evighet. Men jag gjorde taco-färs av en del  och käkade gott på lördagskvällen. Himla hungrig var jag så hela 8 st mini-tortillas slank ner i magen!



Söndagen har jag mestadels ägnat åt plugg, så jag förhoppningsvis inte behöver jobba så himla mycket nu i veckan eftersom jag ska åka på torsdag. Det är ett himla planerande bara, vad ska man ha med sig, hur ska jag göra med maten, hinner jag tvätta innan och blahablaha. Men men, det blir nog kul att komma "hem" lite, eller ska jag säga bort?  För övrigt firade jag 1 månad här i Karlstad igår! Känns ganska weird, man har varit här länge men ändå inte på nåt vis. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0