Sola skiner alltid i Karlstad :)

Tjao!

Har varit en superfin dag med sol och allt, riktigt härligt att cykla hem från skolan idag. Hoppas det varit en lika fin dag för min älskade kusin som fyller 21 år idag!

Idag har jag spenderat ett antal timmar i universitetsbiblioteket, - I love it! Det är skitstort, 4 våningar, jättemånga sittplatser, flera tysta rum och studieceller - ja här finns allt! Till en början var jag själv och satt och läste i Undergång-boken ( den tjockaste av våra böcker, över 600 sidor ) , men sen fick jag sällskap av två klasskamrater som jag hängde med ett tag. Käka även lunch och snacka lite mer med en av de fåtal killar vi har i klassen. Trevligt var det i alla fall!

Nöjd med dagens plugginsats så skulle jag cykla hem. Tog en tur om coop för att handla helt bovete och bovetemjöl som typ ingen vet vad det är :p Fanns inte på min affär - Pekås vid Rud, så då blev det en extratur med cykeln in till Kronoparken C, ej långt från skolan.

Väl hemma möttes jag av massa post på dörrmattan, ännu mer erbjudanden och "nyinflyttad"-information, bl.a. en tidning som jag ska läsa. Roligt!         
Nu ska jag avnjuta min efterrätt jag gjort till kvällen, bon apetite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0