Välkommen till min nya blogg!

Hej! Helena heter jag och mig hittar ni numera i egen lya i Karlstad, där jag är ute på nya äventyr och pluggar miljövetenskap i staden.

 

Här hoppas jag kunna skriva lite smått om mitt nya liv som student , filosofera litegrann och skriva lite hälsningar till vänner och familj!

 

Tipset till denna blogg kommer från en kompis, vi kan kalla henne miss E, som liksom jag lämnat hålan Borås för att plugga och upptäcka nya ställen! Så jag hoppas DU kommer läsa i alla fall !

 

Eftersom bloggen är tänkt för de som redan känner mig så behövs ingen presentation. Jag säger bara hej till er alla och förklarar därmed den här bloggen invigd! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0