Påskpepp :)

I morgon åker häxorna till Blåkulla och lilla mamma kommer upp hit till mig i Karlstad. Blir första gången jag firar påsk nån annanstans är på Björkvägen 6 tror jag!

Vi får väl se vad vi hittar på. Det skulle visst vara något firande på torget på påskafton i alla fall. Om det är fint väder kan vi ju alltid vara ute. Nåja, tidsfördriv kommer nog inte bli något problem..

Har lånat sängmadrass från snälla Anna-Lisa. Fick de senaste numren av "Svensk damtidning" också. Så jag kan läsa om allt kungaskvaller och om prinsessan Estelle. ;) Ja hon är för go´ Anna-Lisa!

Har fixat och donat lite grann i veckan för skojs skull. Lite påskstämning ska det allt va!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0