Solens återkomst

Solen har återvänt till Karlstad ( där den hör hemma ;)  ) efter en vecka med en hel del regn. Härligt härligt var det att träna rundan runt Sundsta idag, fint väder piggar alltid upp! Och på eftermiddagen blev det lite plugg ute i solskenet.

Tänker på brorsan och undrar om han också har det varmt och skönt i Portugal just nu. Har ingen aning om vad för väder det är där? Men han ska ju inte behöva ha långkalsonger på i alla fall... 

Avslutningsvis vill jag passa på att gratta min bästa morfar som fyller hela 88 år idag! HURRA HURRA HURRA! Familjen har nog varit där och firat, jag hoppas de hälsade från mig också!



Glade morfar med kusin Nathalie på mitt 18-årskalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0