Still waitning..

Fick inte reda på tentan idag. Men däremot att det var hela 12 st, 1/3 som inte klarade den! Inte för att jag kommer vara en av dem men ändå, tråkigt! Måste ju va jättejobbigt att få göra omtenta , nu när vi har så mycket att göra på denna kursen!

Så jag får vänta ytterligare lite till med att få veta hur det gick. Nåja, jag är som sagt inte orolig i alla fall.
Är för tillfället grymt nöjd att jag läst natur/miljö på gymnasiet. Det underlättar mycket just nu, att ha en sådan bra studiebakgrund. Det är väl också därför en hel del misslyckades på tentan, de har inte så mycket förkunskaper inom naturvetenskap och kan därför inte dra fördel av det.

Nepp, nu ska jag käka lite middag/kvällsmat. Jag har nyligen kommit på att jag måste äta upp allt jag har i frysen innan juni, då jag åker hem till Borås under sommaren. ( Stänger då av frysen). Så jag får väl börja nu och se vad jag hittar för nåt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0