Dyrt att vara ledig!

Har varit och shoppat idag. En av flera shoppingrundor som faktiskt blivit av i sommar.

Jag är av den typen att jag snålar, eller jag menar, är ekonomisk, större delen av året, för att ha bra med pengar över. Och sedan, på typ sommaren och julen, då kan jag handla rejält. Dagens nota gick exempelvis på 1411 kr.

Jag kostade på mig att för en gångs skull köpa lite dyrare löparskor och träningskläder. I vanliga fall hade jag nog inte köpt dem men nu var det så att jag fick en väldans massa bra presentkort på Stadium och Intersport på 127-årskalaset. Och då är det ju bara att slå till!

Så i morgon ska jag allt se riktigt proffsig ut på startlinjen, iklädd nytt löparset. För då är det nämligen terränglöpning i Öxabäck som gäller. Vi brukar vara med där och springa en gång varje år. Kolla löparformen. Jag ska avverka 7 km, ni får hålla tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0