En lyckad kväll

                                            Välkommen till 127-års-fest!
 
Lyckades tyvärr inte få till den perfekta bilden på kalasets absoluta sötnos, för denne var ständigt i rörelse! Men här är en i alla fall!
 
Rasmus höll i en uppskattad station där det gällde att spela sin kort väl...
 
... och Fredrik hade hand om boulespelet
Annars så stod väl pappa i centrum.Här med genomgång av tipspromenadfrågor, kluringar och egenkomponerad sång dagen till ära.
 
På det hela taget så blev kvällen väldigt bra! Vi käkade fika och smörgåstårta. Gick tipspromenad med frågor som handlade om mig, mamma & pappa.  Minglade runt med gästerna som var allt från grannar, arbetskamrater och släktingar. Delade ut priser för "namnbingo" och annat skojigt.
 
Dagen resulterade även i en massa presenter! Jag hade önskat mig bl.a. presentkort från sportaffärer, vilket jag också fick. Plus en del tallrikar, serveringsfat biobiljetter med mera. Gillas! Kändes lite småkonstigt att få presenter nu när jag ju inte fyller förrän i november, men jag klagar inte! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0