Förberedelser

Vi har en del att stå i just nu. På lördag ska nämligen vi i familjen anordna storkalas! 127-år firar vi. Pappa 56, mamma 51 och jag 20 år. Om ni undrar så är detta därför att det inte blev av förra året när både mor och far fyllde jämnt.

Det är mycket att ordna. Nyss kom jag hem från Sandhults sportstuga, där jag har sysselsatt mig med att diska porslin och ställa i ordning bord. Det är nämligen där som festen ska äga rum.

Vi har planerat en massa roligheter som vi hoppas kommer gå hem hos gästerna. Ca 40-50 personer beräknas vi bli! Och ändå var det väldigt många som inte kunde komma. Det är ju trots allt semestertider och så.

Så nu laddar vi för morgondagen, för övrigt sista dan på Posten för den här sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0