Lördag

Har vart i Skövde idag, gått DM på 3000 m. Rätt ovärt att åka så långt för ett DM. Dessutom fick vi smörgåstårta efteråt hemma hos en av deltagarna. En med jättemycket räkor. Usch, gillar det verkligen inte!

För övrigt fortsätter mitt oflyt. Här om dagen upptäckte jag en bortglömd svart möglig banan i min ryggsäck. Det luktade vidrigt. Tyvärr kunde inte väskan räddas, trots rejäl urtvättning och vädring. Och NATURLIGTVIS var det min bra Karlstadsryggsäck, och NATURLIGTVIS fanns den inte kvar hos Stadium där jag vet att jag köpte den.

Dessutom är jag frustrerad över antagning.se . Fick nyss det andra antagningsbeskedet där det stod att jag uppgraderats till 4:e reserv på mitt förstahandsval projektledning. Jaha, okej tänkte jag då, det är väl inte hela världen. Men sen fick jag reda på att en kompis kommit in utan problem, och att hon sökt på exakt samma sätt. Det är nåt som är konstigt med det hela. Så detta får jag väl ta tag i och försöka klara upp på måndag. Att allt ska strula hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0