Musiksurf

Till tonerna av First Aid Kit och Melissa Horn sitter jag och rekar lite inför nästa helg. Då ska jag nämligen iväg och tävla i Äppelbo och Malung. Surfar därför runt på sj:s hemsida, kollar upp tävlingsinbjudan och lite sånt.

Har faktiskt två helger framöver som jag ska tävla. Så prio ett just är nu att 1) undvika att bli förkyld, 2) träna på bra och tagga till, 3) hinna göra så mycket skolarbete i förväg som möjligt.

Planen för helgen är därför att börja på en inlämningsuppgift som egentligen inte har deadline förrän om två veckor. Men tummen upp för framförhållning!

Slutligen hoppas jag på att det går bra för Sverige imorgon, då det vankas Finnkamp på Ullevi! Särskilt kul blir det säkert för vår 40-årige (!) debutant Monica. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0