Nästa: Lyrestad station!

Nu är jag inne på sista veckan i Borås, och sista veckan som sommarlovsledig. Åker tillbaka till Karlstad på fredag.

Men först ska jag spendera 3 förhoppningsvis trevliga dagar längst Göta kanal! Jag och min mor ska nämligen åka på en liten cykelsemester. Vi ska bo på ett mysigt hotell/vandrarhem i Lyrestad. Därifrån kan man cykla i båda riktningarna. På vägen kanske vi kör förbi ett par slussar, tar en tur med en båt eller fikar på något café. Vi får se vad vi hittar på helt enkelt!

Det ska bli skönt, att åka ifrån "stöket" här hemma och bara ta det lugnt ett par dagar. Det blir som en bra avslutning på lovet och uppladdning inför studierna!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi gjorde samma sak med familjen, fast i två dagar och så bodde vi i Jonsboda. Det var Jättemysigt. Baltazar von Platen är ett fint cafe i Sjötorp, hoppas ni får se många båtar!

2012-08-22 @ 10:29:07
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0