Regndepp

Nu har det ösregnat i tre av mina tre lediga dagar. Då kan man ju inte bli annat än less.

Vad är det här för regn-sommar egentligen? Så himla tråkigt. Slutar det aldrig?

Hade värsta massa planer för semestern som jag var pepp på. Men de flesta förutsätter någorlunda bra väder. Är så sugen på att göra nånting, åka iväg, cykla och tälta, vad som helst. Men eftersom mina brorsor är tråkmånsar ( vill inte göra nånting, förutom att nörda OS 24-7), mina kompisar är inte hemma (antingen utomlands eller redan tillbaka i sina pluggstäder), mina föräldrar jobbar, vi har bara en bil nu ( som pappa jämt har)... Kort sagt har jag motflyt just nu. Inget känns skoj. Så man får sitta här och hoppas på bättre tider helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0