Starten har gått!

Har nu kommit igång med studierna. En inlämningsuppgift är dessutom gjord -lika bra att köra på hårt från början.  Ett schema för den närmsta tiden har jag också lyckats pussla ihop. Planering är ju som bekant A och O! Jag gillar att ligga steget före.
 
Nu när jag fått alla böcker och lite överskådligt kollat information om kurserna, kan jag redan gissa vad som kommer bli roligt och mindre roligt att ta tag i. GIS-kursen ser ut att bli rätt knepig, lite halvvägs-ingenjörs-varning på den.Den kommer troligen ta mest tid. Bl.a. är det ett helt dataprogram som man ska sätta sig in i, och kunna använda.
 
MKB-kursen kan nog bli något tråkig emellanåt, om det blir mycket lagtexts-formuleringar och sånt.
 
Miljökommunikationskursen däremot, tror jag kommer bli roligast, och något mer chill.
 
Detta är alltså mina första intryck av mina kurser. Och kanske får jag rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0