Planer för helgen

Eftersom julen innebär lite extra ledighet i år, åker en del bort. Så ska faktiskt även familjen Sandmer/Karlsson göra detta år.
 
Vart vi ska då åka? Till Thailand som så många andra svenskar? Kanske till Karibien? Eller varför inte Kanarieöarna? Men nej vi, vi åker till Skövde; (Västergötland, Sverige).
 
I Skövde är det tänkt att vi ska bo på hotell, roa oss på ett badhus ( jag och mamma ska va på en relax/spa-avdelning :)  ) , spela bowling och besöka en experiment/teknik-attraktion ( typ som Navet i Borås, eller minimini Universeum).
 
För övrigt så kan jag nämna att sedan sist så har det hänt flera skojiga saker. Mormor och morfar & co var här på annandagen, vi lyxa till det med att köpa hem indiskt mat och frossa i. Det var något för smaklökarna det! Extra roligt att mina två kusiner dök upp, vilket var en överraskning för mig som mamma lyckats hålla tyst om. Sånt uppskattas!
 
Idag var jag iväg och träffa "08:an" Elina, vi tog en sväng runt Ramnasjön och värmde oss sedan med en kopp te. Härligt att bara gå ute och tjöta om alltifrån privat vs icke-privat tandvård till gamla skolminnen och framtidsplaner. Mycket trevligt!
 
Näe, nu ska jag sätta igång med att packa lite till i morgon. Hoppas på en lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0