Ruds kyrkogård

Det kan kanske verka lite skumt att frivilligt vandra runt på en kyrkogård. Men det är faktiskt något jag gör ibland när jag är ute på promenad.

Men det är faktiskt inte vilken kyrkogård som helst. Denna kyrkogård, som ligger i mitt bostadsområde är faktiskt Sveriges mest välskötta. Jag lovar, förvaltningen har fått något sorts pris för det. Området är stort, med mycket variation av stigar, vägar, trappor, buskar, träd och häckar. Faktiskt väldigt fint, och rogivande. En naturupplevelse om inte annat. Här kan man gå runt och filosofera lite för själv...

 
En del av en enorm häck-labyrint. Påminner nästan lite om den i Harry Potter-filmen..
 
                                  Fin bild med tända ljus som lyser upp, framförallt när mörkret faller på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0