Torsdag

Sorry för dålig uppdatering på sistone. Men än har jag haft fullt upp! Sedan jag kom till Borås i måndags så har jag nämligen jobbat på Posten på dagarna, från morgon till lunch/ eftermiddag. När jag kommit hem har jag försökt plugga lite grann, lagat mat/käkat, fixat matlåda och kollat julkalendern. Och sen är det typ dags att krypa till kojs, eftersom jag måste upp tidigt.

Men jag jobbar sista dagen imorgon, så det är gött. Taggar för julbak i helgen!

Tyvärr har jag idag dragit på mig halsont. Uppskattas inte. Så jag ber till högre makter om att det inte ska utvecklas till någon allvarlig förkylning, som sabbar mina framtida planer!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0