Försenade kärleksförklaringar

Det var ju alla hjärtans dag igår, men hann inte skriva nåt på bloggen då. Så det får bli lite kärlek idag istället!

I fredags tror jag det var, fick jag ett superroligt brev från min skojjiga kusin. Häromdagen fick jag ännu ett brev, ett jättelångt handskrivet brev från min kära mormor. Jag blev alldeles rörd, det är så himla gullig att hon tänker på mig och sitter och skriver så mycket med sina gamla händer. Det förgyller verkligen dagen när man får såna trevligheter på Posten!

Idag har jag också tjötat några värdefulla minuter i telefon med min käre vän Carro, som fyller 20 år idag! Ett extra grattis till dig!

Jag vill bara säga att jag älskar er alla -vänner, familj, bekanta, er som tar er tid att läsa på denna bloggen - ni har en stor plats i mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Helena! När du skriver så fina ord så längtar jag!Hoppas att du hade en fin alla hjärtans dag! Kramar från Mamsen och de andra på Björkvägen.

2012-02-16 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0