Borås igen

Hemkommen från Stockholm igår kväll. Inte det roligaste att gå upp tidigt och jobba hela dagen idag. Man var något seg kan man säga...

Helgen blev bra, på många sätt. Resultatmässigt gick det över förväntan, i alla fall på lördagen. Jag lyckades då knipa en silvermedalj i 5000m-loppet, vilket var roligt. På söndagen var det 10 km på landsväg som gällde, något som jag inte tränat så mycket inför. Jag hängde dock på en av mina rivaler i drygt 8 km, men tvingades sen släppa när hon gjorde ett ryck. Men det blev ju bronspeng, så inga sura miner här inte!

Som vanligt var det också kul träffa och snacka med alla gångvänner, på SM är ju i princip alla med. Vi är lite som en enda stor familj. Udda -jovisst, och ibland oense, men ändå, vi har något gemensamt.

Bilder kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0