Jobb,jobb och åter jobb

Första arbetsveckan gjord nu. De första dagarna var som väntat rätt jobbiga. Men jag har överlevt i alla fall, hehe. Lite om vad jag numera gör på dagarna, för de som är intresserade; Från tidig morgon till varierande tid på eftermiddagen 1) sorterar jag post tills jag blir halvt hjärntvättad av alla adresser och namn, 2) äter vråltidig lunch och 3) kör runt i Villastan och delar ut post till sisådär 600 hushåll. Det blir mycket springande i trappor och konkande på tunga reklambuntar. När jag väl är hemma är jag oftast trött, både i kropp och huvud. Så den som säger att det är "chill" att va postis (brevbärare), den vet inte mycket!
 
Nu ska jag visst käka hamburgare, så jag får skriva mer nån gång. Och så är det ju den evinnerliga matlådan som måste fixas också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0