Borås nästa!

Och DÄR har man ätit den sista frukosten här på Horsensgatan. Om lite drygt en timme kommer pappa med bilen för att lasta in grejer, och sedan styr vi kosan mot Borås och Sandhult!

Det ska bli kul att åka hem, men det är ändå lite blandande känslor. Nu har man ju blivit van vid att vara själv, få göra som man vill, när man vill o.s.v. Så vi får väl se hur det går, om mina familjemedlemmar kommer gå mig på nerverna!?

Hur som helst så hoppas jag på en riktigt bra sommar. Jag ska jobba hälften ( på Posten, v.27-31) , och va ledig hälften -och det är ju perfekt. Och i år ska det väl ändå kunna bli lite bättre väder väl? Förra året regnade ju hela juli bort...

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska hålla igång bloggen även under sommaren. För den är ju ämnad tiden som jag är i Karlstad.. Jag kanske ska låta mina få men trogna läsare få avgöra? okej, vi säger såhär: Om jag inte får några kommentarer inom ett par dagar så utgår jag ifrån att jag inte är särskilt intressant och att jag inte behöver skriva över sommaren. !


Byebye Karlstad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv i sommar med! :) / kusin Marie

2012-06-11 @ 16:50:56
Postat av: Elina

SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-13 @ 22:45:51
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0