Okej då

Okej, ni har avgjort, jag skriver väl lite grand under sommaren också. Men jag kan inte lova att det blir så himla ofta, det glöms lätt av bland allt annat man ska göra.

Jag kom som sagt hit till Borås och Sandhult i söndags kväll, och sen dess har jag väl mest tagit det lugnt. Packat upp det jag hade med mig från Karlstad och gjort mig lite hemmastadd i mitt "gamla" rum igen. Har mest varit inne- vädret har ju varit dåligt - ingen sommarvärme so far. :( 

Brorsan har börjat sommarjobba. Han jobbar 4 veckor och på hans sista vecka så börjar jag jobba. Lite typsikt, att jobba precis omlott..
Ena bilen har precis pajat, så humöret har inte vart på topp i familjen. Och det blir ju inte bättre av Sveriges usla spel mot Ukraina...

Men jaja, nu imorgon ska jag, lillbrorsan ( rasse) och pappa tillsammans med några i gångklubben åka till Stockholm för gångtävlingar i helgen. Så vi hoppas på att det blir skoj! Måste nog förresten fxa det sista med packningen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0