Facebookpanik

Är utan facebook för tillfället- oh no! Världen går under!
Jag vet inte vad det är för fel men datorn vill inte ansluta till facebook. "Servern hittades inte"  Alla andra sidor går dock bra. -LOL!

Detta skulle ju självklart inte göra någonting för min del egentligen, brukar inte ens va inne på morgonen vanligtvis. Men nu är det så att vi håller på med ett grupparbete där vi kommunicerar och lägger upp vad vi skrivit och så på FB. Vi ska träffas i gruppen vid tio idag och snacka ihop oss om hur arbetet går, och då hade det ju vart bra att kunna checka läget på FB lite innan. Men icke. Så därför är detta faktum något frustrarande just nu!

Men känns bra att jag nu är i en bra grupp i alla fall. Alla verkar ha tagit ansvar och gjort vad de ska göra hittills. Då kan vi ta lite lugnt senare också, för vi har mycket tid på oss för ovanlighetens skull.

Ska också berätta lite om igår, som va himlans trevvlit. Efter ännu en föreläsning med Pelle så stannade jag kvar med 2/3 av " Karlskogagänget" ( Emma, "Joss" och Sandra ( bor egentligen lite längre bort men jag räknar in henne i the gang) ) . Vi hade gjort upp om att smygstarta lite med att tentaplugga.Tillsammans diskuterade vi ev. tentafrågor, försökte förstå begrepp och annat duktigt. Lite tjöt blev det också emellanåt- det behövs ju det med! Kändes skitbra i alla fall ( och roligt) att hjälpas åt och få tänka till i lite andra banor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0