Karlstad igen

Hej hej, nu är jag tillbaka i lägenheten igen efter en tillbringad helg i Borås. Eller, så mycket Borås & Sandhult blev det inte egentligen.

På fredagen tog jag bilen till Knalleland en sväng ( måste ju passa på att köra lite när jag är hemma), och käkade en go lunch med mamma. På kvällen var jag med Rasmus och tittade på när hans innebandylag spelade match. Det är för roligt med innebandy alltså!

Lördagen tillbringades i Rimnershallen i Uddevalla, där det ju var ISM som gällde. Skoj att träffa Felicia och alla andra i "gångarfamiljen". För det var ju ett tag sen..
Tävlingen gick bra, det var gött att känna att man fortfarande är med på banan. Var inte alls långt från pallplats faktiskt men fick alltså nöja mig med en fjärdeplacering.
Kvällen spenderades självklart framför tv:n och melodifestivalfinalen. Favorittippade Loreen pallade trycket och vann överlägset. Kul med en bra,stark och annorlunda låt och artist!

Söndagen gick fort även den. Var i Berghem och sällskapade med mormor och morfar, samt var på tipspromenad. Tjötade framtidsplaner med bästa Nathalie och träffade Emelie och Mathias. Supertrevligt!

Så det har blivit en hel del bussåkande. Jag testade att åka med Swebus via Göteborg den här gången, istället för tåg. Hm, kan inte riktigt avgöra vad som är bäst?!

Hur som helst har det varit en skoj och pluggfri helg, men nu är man tillbaka i solstaden och vardagslivet!

Ni blir det lite "30 grader i februari"-tittande - nån som kollar på det? Jäkligt bra, fast jag börjar typ lipa varje gång...

Well well, lite bilder som avslutning:


Mamma dricker kaffe på The wok. Rasses innebandylag. Jag på matchen, med lillens coola mössa.


Jag in action på inomhus-SM i Uddevalla. Oh yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0