Örebro nästa!

Ska snart åka iväg till Örebro som ledare/tränare på Svängens lilla gång-läger. Vi är ju inte så många men det kan väl vara mysigt det med! Lär bli besök på Gustaviksbadet, som ska vara i topp bland Sveriges äventyrsbad. Kanske blir helskoj!

Denna vecka har jag haft mycket att stå i. Det blir ju så när man ska åka i väg, det är en hel del som ska fixas. Kläder som ska tvättas och packas, lägenhet som borde städas, planering inför lägret med diverse kart-utskrifter och träningsupplägg, och såklart -plugg. Är ju inte optimalt att jag har tenta direkt på måndag morgon, har inneburit att jag fått plugga mycket nu innan.

Ja hela tiden måste man vara steget före. Jobbigt. Har kollat upp och beställt kursbok till nästa kurs som börjar redan på tisdag. Försöker kolla upp ordentligt och bestämma mig för vilka kurser jag ska söka till hösten. Har nog än så länge spikat projektledning, men frågan är vad mer?? Åh, sånt kan göra en galen, jag trodde det var över med val och sånt nu. 

Kollar smhi och har problem med att veta vilka träningskläder jag ska ta med. Våren är på väg att bli kall igen. Det stod att det skulle kunna regna i västra svealand idag, och bli kallt med nästintill minusgrader på söndag fm. Vad har man på sig då? Man har ju lurats att tro att det ska va så vackert väder som nu på sistone...

Nepp, jag får väl ta mig i kragen och fixa det sista med packning och sånt, och så önskar jag alla en trevlig helg. Den sista i mars!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0