Söndag kväll

Idag var det en annorlunda dag. Det kändes som tiden inte gick så himlans fort idag, för ovanlighetens skull.

Detta beror antagligen på vissa saker. En grej var att jag hade bestämt med en polare att vi skulle plugga i stadsbiblioteket vid 11-tiden. Men så blev det tyvärr inte. Blev "inställt p.g.a. sjukdom", som det brukar heta. Så det var synd. Jag var pepp på att få ny input i pluggandet och umgås lite.

Jag hängde dock kvar i bibblan och pluggade en stund själv, och sen unnade jag mig faktiskt en fika i caféet. De hade en jättegod muffin!

Jag kom alltså hem till lägenheten tidigare än planerat, och plötsligt hade man tid över. Kände mig lite rastlös och inte plugg-sugen, hörde med en annan kompis om jag kunde komma och hälsa på. Tyvärr passade inte det heller. Så då fick jag fördriva tiden med annat. Bl.a.  lite-halvt-onödigt-pysslande på datorn och en kort löprunda. Tjötade bort en halvtimma med mor och bror på Skype också.

Nåja, nu är man som alltid fit for fight för en ny vecka! Längtar till onsdag då redovisningen är över, och till MINK-aktiviteten på kvällen ( brännboll om fint väder).

Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0