Cyklister och dansare


Jag var nere en sväng i stan idag. Hade först tänkt att ha picknick med en kompis i typ Sandgrundsparken, det hade vart fint, men tyvärr blev det inte så.

Jag åkte som sagt ner till stan i alla fall, fixade lite grejer till exkursionen . Passade också på att köpa solkräm, har redan bränt mig ganska rejält på axlarna...

På ditvägen fick jag se flera tävlingscyklister som kom i en rasande fart. Jag hängde inte riktigt med om man säger så... Tydligen var det "Vänern runt" som pågick. Undra hur många mil den är? Säkert alldeles för många..

På torget hände det också grejer. Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att kolla upp det. Det var någon form av dans-evenemang, med olika dansgrupper och genrer, och barn i alla åldrar. Just när jag kom var det ett gäng söta småtjejer med glittriga kjolar som gjorde en uppvisning.

Annars har jag väl varit ute på gräsmattan och pluggat, klarar inte av att vara inomhus. Jag kvävs nog snart härinne...


Show på stora torget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0