Det var droppen!!!

Just nu är jag riktigt sur. Inför exkursionen fick vi för någon vecka sen ett schema. Där står bl.a. : ".. ni bör planera för att skriva ut ( eller ta med och läsa på dator/iPad) några dokument som jag lägger upp på Its inför resan."

OK, så långt. MEN, när lägger han ut dokumenten då? Jo, idag, söndag vid lunch, dagen innan vi ska åka. Vadå framförhållning? Jag såg detta tjugo över tre. Tänkte att jaja, får väl åka upp till skolan och skriva ut de där papprena då. Naturligtvis går bussen just då inte hela vägen till uni utan jag får gå ca en kvart. Väl framme är  skolan stängd. Toppen! Går tillbaka till busshållplatsen, kollar att bussen ska gå ca 16.18. Men busstavlan visar en annan tid, och bussen kommer inte förrän 16.35.

Så för tillfället skulle jag helt klart kunna joina en del av klassens "anti-Pelle"-klubb. Man blir ju så irriterad! Tror han att vi inte har något annat för oss? Att alla har egna skrivare och iPads???

Jag antar att jag får försöka lugna ner mig och koncentrera mig på att packa. Har en hel del kvar att göra. Och så måste jag ju läsa de där förbannade dokumenten också.( över 20 sidor) Blääää!

Jaja, får hoppas att det kan bli hyfsat roligt ändå på resan. Även om jag absolut inte är pepp för tillfället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0